Pai

8 april 2018 - Thailand, Thailand

Yes! We zijn dus alweer een paar dagen in Pai (ga alweer bijna weg Hahaha)

Laatste dagen in Chiang Mai waren te gek!! Hadden een super leuke groep in ons hostel, zijn samen uit geweest en ben met een meisje hit Australië naar een olifanten opvang geweest. Echt te gek, voelde me net als in jungle Book. Wandelen met de olifanten door de jungle! Te gek om naast die beesten te lopen, met ze in t water te gaan en ze een modderbad te geven. Die oranje smurrie ben jk serieus nog 3 dagen tegen gekomen en ja ik heb me gewassen 😂

Van de week de bustocht naar Pai gemaakt, 4 uur slingerend door de bergen met een chauffeur niet niet echt westers rijdt ze maar... We werden al gewaarschuwd dat er veel mensen ziek worden onderweg en morgen overgeven. Dit was ook duidelijk bij onze stop, ging even naar de wc en daar hing een bordje of we aub niet in de gootsteen wilde kotsen 😂😂

Gelukkig is er niemand ziek geworden in ons busje en waren we naar 4,5u in Pai. Super mooie  omgeving tussen de bergen, tis een soort van hippie dorp waardoor de sfeer ook super chill is. Op naar ons hostel dus! Op de foto’s op internet zag het er super uit! Rieten hutjes, groot kampvuur en ze verkochten Belgische biertjes 😍

Nou we kwamen daar aan en schrokken ons de pleuris, wat een vieze bende!!! Overal beesten over de bedden, keek door de vloer naar de grond en de “kamer” lag boven de bar... No way dat we daar zouden blijven!! Dus tassen gepakt en vertrokken, gelukkig had ik maar 1 nacht geboekt en niet 5 zoals ik in eerste instantie wilde doen!!!

Nu zitten we een heerlijk hostel, geen luxe maar wel schoon en een prima zwembad. Dus lekker in de chill stand hier!

Van de week naar de pai canyon geweest om de zonsondergang te bekijken en gister naar de grotten geweest!!

Vandaag nog een dagje zwembad (als het tenminste wat warmer word) en dan morgenvroeg weer terug naar Chiang Mai, daar heb ik nog een overnachting geboekt en vlieg ik dinsdag naar Krabi! Eindelijk naar de eilanden!!!!