Bangkok -> Chiang mai

1 april 2018 - Thailand, Thailand

Zoooooo ja ik leef nog 😂

Ik ben ondertussen al weer 2 dagen in Chiang Mai, maar zal jullie ff mee terug nemen naar Mn laatste dagen Bangkok..

Het was daar zo heet, konden niet afkoelen en ik was de drukte van de stad helemaal beu. Ben dus gaan googelen en zag dat er 20 min verderop een park lag, dus ben daar heen gewandeld. Dat ik toch nog eens zou zeggen dat ik weg wilde uit de drukte 😂 Heb lekker gechillt in t park en wat gelezen. Savonds een hapje gaan eten en een borrel gedronken natuurlijk. Ook nog even een ronde gelopen over Kho San Road, vet leuk om even rond te lopen, maar de drank is niet te betalen Hahaha. Weer super kut geslapen in Mn hostel, die stomme Chinezen zijn dus echt niet leuk. Maken super veel herrie en houden geen rekening met de andere mensen die daar graag willen slapen. 2e dag moest ik om 05.30 opstaan om naar Co van Kessel te gaan voor een 5u durende fietstocht door Bangkok. Te gek!!! Kleine straatje, foodmarket, plantages en een tocht met een longtailboat! Daarna Mn spullen gepakt en met de nacht trein, super lekker geslapen dus een prima tocht van 13u!

Smorgens aangekomen bij Mn hostel met ZWEMBAD!! Lekker omgekleed en een biertje besteld. Even rusten en genieten van de zon. Was echt toe aan zwemmen en afkoelen!! Savonds zijn we hier naar de Night market geweest en heb ik sprinkhanen en meelwormen gegeten, NIET DOEN!!! Serieus niet te eten Hahaha! Terug in t hostel was er jammer genoeg een happy hour, begonnen met zn 2en aan een tafel en eindigde met een mannetje of 20 van over de hele wereld! Te gek hoe snel dat gaat!!

Vanmorgen is Gillian weg gegaan, wel even spannend de gedachte dat ik dan helemaal alleen zou zijn. Binnen 5 min leerde ik een meisje uit Canada kennen, zijn samen met nog een ander jongen uit Nederland de stad in gegaan om te gaan lunchen. Daar kwamen we erachter dat we beide naar de olifanten wilde, dus dit maar meteen geboekt voor morgen. Heel veel zin in!

Ik ga nu stoppen want ben niet echt gezellig aan t doen en er word net een koud biertje gebracht 😉

GROETJES!!!!!!

1. Julia:
    2 april 2018
    Heyy schat fijn dat je het zo leuk hebt ben echt super blij voor je dat je ook al leuke nieuwe mensen leert kennen en die Nederlandse jongen moet je wel het bed in zien te krijgen he (als ie dit keer geen homo is hahaha) nee maar ik nog heel veel plezier en geniet er lekker van dikke Xx Julia
  2. Lon:
    2 april 2018